پایگاه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) کوی هلالی - بوشهر

. . . آموزشی، تربیتی، فرهنگی، هنری و

پایگاه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) کوی هلالی - بوشهر

. . . آموزشی، تربیتی، فرهنگی، هنری و

چه زیبا گفت مولا علی (ع):
هرکس زمان یاری رهبرش خواب باشد با لگد دشمنش بیدار می شود .

طبقه بندی موضوعی

زمانه !!!

شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۰ ق.ظ
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۰
تربیت و آموزش

نظرات  (۳)

مولای مهربان غزل های من سلام
سمت زلال اشک من، آقای من سلام
نامت بلند و اوج نگاهت همیشه سبز
آبی ترین بهانه دنیای من سلام
قلبی شکسته دارم و شعری شکسته تر
اما نشسته در تب غوغای من سلام
ما بی حضور چشم تو این جا غریبه ایم
دستی، سری تکان بده، مولای من؛ سلام
تقدیم چشمهای تو این شعر نا تمام
زیباترین افق به تماشای من سلام

اللهم عجل لولیک الفرج
دوای درد های ما تنها ظهور است!
لایک
۲۴ تیر ۹۴ ، ۲۱:۴۸ محمد فرید
خدا قوت عرض میکنم خدمت رزمندگان جنگ نرم
باشد که انشاالله همیشه پیروز و سربلند باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">